Content

sexta-feira, 8 de maio de 2015

Oriflame - Nova Parceria [New Partnership]



Olá / Hello Bunnies!!!

O post de hoje é referente a uma nova parceria do The Bunny Boudoir com a Sara Ferreira da Oriflame.
A Sara resolveu enviar-me alguns produtos para testar e dar a minha opinião.
Todos os produtos deste post foram enviados gratuitamente, no entanto eu não fui paga para fazer o post. As minhas opiniões são sinceras.
Sigam a Sara no Facebook e no Youtube.
Se comprarem Oriflame com ela podem ainda usufruir do meu desconto de 10% com o código ORI-1.
E não se esqueçam que até dia 20 de Maio, muitos produtos estão com várias promoções, podem pedir o catálogo e conferir.
Espero que gostem ;)

Today's post is about the new The Bunny Boudoir partnership with Sara Ferreira from Oriflame.
Sara decided to send me some products to test and give my opinion.
All the products from this post were sent to me for free, however I was not paid to do this post. My opinions are sincere.
Follow Sara on Facebook and on Youtube.
If you buy Oriflame products with her you can get 10% off with my discount code ORI-1.
And don't forget that until May the 20th, several products are on sale, you can ask for the catalog and check it out.
I hope you enjoy it ;)



Nature Secrets Shower Gel with Relaxing Lavender & Fig 



Discover Icelandic Purity Soap Bar 



The One Illuskin Concealer "Fair Light" 



The One Power Shine Lipstick "Glazed Currant"






Aplicadores de Sombra Very Me / Very Me Eyeshadow Sponge Applicators 



Eclat Weekend Perfume



Optimals Oxygen Boost Day & Night Cream, Swedish Spa Smoothing Face Scrub





Qual destes produtos gostariam de experimentar? 
Which of these products would you like to try? 

XoXo
Melody 

1 comentários:

Obrigada por comentar / Thanks for commenting (^^,) (Quem fizer perguntas e não tiver um perfil público, as respostas serão dadas nos comentários do post / For those who make questions and don't have a public profile answers will be given on the post comments)

Melody Moon

Melody Moon. Com tecnologia do Blogger.

Blogs Portugal

My Bunnies

Facebook

Youtube

Instagram

Afiliados / Affiliates

WOOK - www.wook.pt Born Pretty Nail Art